Znaczenie ochrony bioróżnorodności dla zdrowia ludzkiego.
Niewiele jest rodzajów marketingu, które zapewniałyby tak duże korzyści, jak reklama internetowa. Jest ona relatywnie młodą gałęzią, jednak spośród wszystkich rodzajów to ona najszybciej się rozwija, cały czas przekonując do siebie cały czas nowych entuzjastów. Najczęściej znaną gałęzią promocji w globalnej sieci z całą pewnością jest ANCHOR, niekiedy także nazywana reklamą kontekstową. Określenie to bierze się na pewno stąd, że to, jaka reklama zostanie wyświetlona w określonym dla niej miejscu zależy przede wszystkim od tego, których informacji wyszukuje internauta – jest więc ona całkowicie dopasowana do jego zainteresowań. Dzięki temu rośnie znacząco możliwość tego, że kliknie w proponowany mu link. Nie bez znaczenia jest również to, że internauta jest mniej zirytowany reklamami, które w niektórych przypadkach mogą go jakkolwiek zainteresować. Dlatego właśnie reklama sponsorowana jest często wykorzystywana przez rozmaitych przedsiębiorców i wciąż coraz pokaźniejsza jest liczba kampanii, w jakich spełnia ona mniej lub bardziej istotną rolę.
1. Blog